הפעלות אלו אינן רק למטרת בידור. הם נועדו לשבור את הקרח ולחנך את המשתתפים שלך בנושא מסוים.

המפתח הוא לוודא שהאורחים שלכם לא ישתעממו וזה ניצול פרודוקטיבי של הזמן שלהם ועדיין משעשע. עדיף שיהיו כמה אפשרויות הפעלה שונות כדי לעמוד בקצב הצורך הזה.

אחת הדרכים לוודא שהאורחים שלכם לעולם לא ישתעממו היא לספק להם מגוון רחב של פעילויות שיהיו מהנות ומרתקות תוך מתן מידע רב ערך. במקרה זה, אתה יכול לעשות דברים כמו אירוח ערב טריוויה או להציע הדגמות אינטראקטיביות בשידור חי למפגשים חינוכיים אינטראקטיביים אחרים.

אירוע חברה הוא אירוע שיווקי המאורגן על ידי ארגון או עסק המשווק את מוצריו או שירותיו. ניתן לסווג באופן כללי לשלושה סוגים:

– אירוע השקת מוצר

– אירועי הערכת לקוחות

– אירועי מעורבות לקוחות

פגישת היכרות היא בדרך כלל הפגישה הראשונה בכל אחד מסוגי האירועים הללו. מפגש יכול להיקרא גם סדנה אינטראקטיבית, בה ניתנים למשתתפים תרגילים להשלים על מנת להשיג את מטרות הלמידה שלהם.

סוג זה של מפגשים יכול לעזור לאנשים להתחבר למותג, להבין מה יש לו להציע, ובסופו של דבר להפוך אותם ללקוחות נאמנים.

מפגשים לאירוע חברה יכולים לכלול גם מפגשי מידע, שנותנים מידע על אופן השימוש במוצר על מנת לעזור לאנשים לקבל החלטות קנייה טובות יותר. הם עשויים לכלול גם פעילויות לבניית צוות או סדנאות השראה

באירוע חברה, יש בדרך כלל מספר מפגשים עם דוברים שונים. ייתכן שהדובר אינו האדם הטוב ביותר לדבר על נושא ספציפי, לכן חשוב לחשוב מראש ולתכנן מצבים כאלה.

כאשר מתכננים מפגשים בכנס, חשוב לקחת בחשבון גם את הדמוגרפיה של המשתתפים. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת אירועים קודמים או שאלת משתתפים מי השתתף בעבר.

אף על פי שלעולם אסור להאציל את חובות הדיבור לכותב בינה מלאכותית, הם יכולים לעזור לך לוודא שההפעלה שלך תעבור בצורה חלקה על ידי כתיבת תסריט עבורך או ריצה של כמה רעיונות אם אתה צריך עזרה במציאת אחד.

אירועי חברה הם ההזדמנות המושלמת לתת את הטון לחברה שלך ולאמוד את מצב העסק שלך.

חיוני שלא רק תארח את האירועים האלה, אלא גם תקדיש את הזמן כדי להעריך אותם. סקירת תוכן האירוע שלך וביצוע שינויים לפי הצורך יכולים לסייע רבות בהשגת תוצאות טובות יותר מהמפגשים הללו.

בעת תכנון האירוע, שקול את הדברים הבאים: עם איזה סוג מצגת אתה רוצה שהמשתתפים ייצאו? איך הם יוכלו להשתמש במה שהם לומדים בבית? מה מניע אותם לחזור?

המטרה היא לא רק שהמשתתפים יחזרו – אלא שהם יחזרו ויעשו מעשה.

כולנו יודעים שאחד ההיבטים החשובים ביותר לאירוע מוצלח הוא לתכנן היטב ולהתכונן מראש. יצירת אירוע עם הצוות שלך תדאג למחצית הראשונה. בעוד שהשני הוא על לגרום לכמה שיותר אנשים להשתתף באירוע שלך.

מאמר זה כולל מספר הצעות לסוגים שונים של אירועים כגון: שיחות, סדנאות או פעילויות חברתיות. זה גם מספק טיפים וטריקים שיעזרו לך להשיג את החסות הגדולה הזו או להשיג יותר משתתפים לאירוע הגדול הבא שלך.

הפעלות לאירוע חברה: טיפים והמלצות

"מפגשים לאירוע עסקי" הן מצגות שנועדו לעזור לאנשים ללמוד על תרבות, ערכי חברה ומנהיגות. אם אתם מנסים ליצור אירוע חברה בלתי נשכח, הפגישות שלכם צריכות לכלול את שלושת המרכיבים המרכזיים הללו.

– פורמט פשוט עם מידע מהיר

– שקופיות מרתקות מספיק כדי שהמשתתפים יוכלו לעקוב יחד עם הדוברים

– חיבורים בין המפגשים על מנת ליצור קשת סיפור גדולה יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *